jueves, 14 de mayo de 2020



ARTS & CRAFTS

today is Thursday and this is our Arts & crafts day. For this term I had planned working with Van Gogh The famous painter of " Los girasoles"

Another one of his famous works is called "starry night ". Here you have two videos about Van Gogh´s  art and a song of my admired singer " Don Maclean".

Hope you enjoy them. It´s your only homework ENJOY!!!


https://youtu.be/BbgrHnbgoDU ( atelier des Lumieres Paris// starry night and “living paintings”)


https://youtu.be/Ei0ThYOY0_4 starry night ( subtitles Spanish)

Ese cantante que tanto me gusta ( Don Maclean) adsicou unha canción a Vincent Van Gogh.  E en varias partes do mundo teñen feito exposicións " vivas" coas suas obras.
deixovos 2 vídeos para que disfrutedes deste xenio da pintura e da vida. Eses son os deberes  DISFRUTAR !!! vendo e escoitando.

Aqueles con curiosidade e gana de saber podedes investigar un pouco sobre a vida deste artista tan especial.




Bikiños  XXXX   KISSES

2 comentarios:

  1. Gracias Manoli, me ha parecido asombroso

    ResponderEliminar
  2. Gracias Manoli, me ha parecido muy interesante y me ha transmitido tranquilidad.
    Alberto

    ResponderEliminar