miércoles, 13 de mayo de 2020

Crítica dunha noticia

Bos díias!!!!

Qué tal está indo a semana? espero que moi ben.

Onte a tarde subinvos unha entrada sobre as coplas dos maios. Ide a vela e se tedes algunha duda non dudedes en mandarme un correo.

Hoxe imos a facer unha crítica dunha noticia actual, relacionada con estes días de confinamento.

¿Cómo a imos a facer?

Podémola facer na libreta de sociais, xa que está relacionada con esa temática.

Imos a seguir 3 pasos:

Primeiro, leemos a noticia atentamente, as veces que sexan necesarias.

Segundo, facemos no caderno un pequeno resumen dela, 4-5 liñas (Esta noticia trata de...).

Terceiro, damos a nosa opinión, a favor ou en contra. (Na miña opinión non me parece ben o que se está a dicir... ou pareceme unha noticia moi boa porque....).

Deixovos aquí a noticia   El planeta, el principal beneficiado por el coronavirus.

Espero que me mandedes as vosas críticas.

Un saúdoooooo

4 comentarios:

  1. Ok que ilusión q divertido
    Guaoiiii8ikiiiikkkkkkjjkkki













    Yago
    Ji
    💥💥💥

    ResponderEliminar
  2. Gracias Soraya me ha perecido muy interesante.Eva😉

    ResponderEliminar
  3. Gracias Soraya. Ya me había olvidado de lo importante que era NO contaminar!!!
    Muchas gracias por recordármrlo.
    Alberto

    ResponderEliminar