viernes, 24 de abril de 2020

Galego para o finde

Bos días!!!

Aínda que ahora parece que desexamos un pouquiño menos a chegada do fin de semana, non deixemos de darlle ao Venres a importancia que sempre tivo jiji

Non estou recibindo moitas recomendacións de libros, así que aproveitade o fin de semana para facelas porque van a ser para vós. Eu tamén vos farei a miña.

Bueno hoxe vouvos deixar unha fichiña de galego para o finde, para que fagades con calma. Recordade que tedes tamén a de lengua que subín pola semana.

Repaso Galego

Espero que pasades un bo fin de semana.

Eeeee... unha preguntiña, esteredes pensando xa a roupa que ides a por cando saiades a rúa, non?

Vai ser un momento moi especial, entón creo que deberiades dedicarlle un pouquiño do voso tempo en elexir esa roupa que ides a por... e arreglarse un pouquiño, a ver que colonia escolledes... esas cousiñas. Eu teño claro que cando nos deixen xa saír a todxs, o día anterior vouno pasar todo buscando a roupa adecuada, o peinado, a colonia... todo jaja  Así que empregade o finde para darlle unha voltiña e xa me ides contando...

Moiitooooos ánimos!!!! unha semana menos!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario